lördag 30 maj 2009

Före och efterbilder

Det börjar se ut som en båt igen


5 kommentarer:

Beata Ekesjö sa...

Fint det blir älsking, ser dock ut som om det kommer bli en ensam vinter [listan långt ner], nästan så du får skriva med mig ;)
Puss<3

Nyström sa...

Börjar ju bli riktigt fint! När skall hon i sjön? Jag har aldrig haft en kravellbyggd båt (märkligt eftersom man haft en del träbåtar) utan bara klinkbyggen som är väldigt lätta att täta om de torkat upp. Tejpar du eller fyller du springorna? Jag brukar tejpa långsprickor och smeta bitumen i landen.
/Niklas

Carezza sa...

Vilken skillnad!!!
Skulle vara kul att se Ebba på riktigt någon gång.

Jonas Gusatvsson sa...

Snyggt jobbat.'
Jag tittar typ varje dag om du har fått i henne???
Datum ???

Vattna mycket innan du slänger i henne..

mvh Jonas

Ebba sa...

Ja, jag jobbar varje dag mot sjösättning som skjuts upp varje dag. Men nu är ju botten färdg så det borde inte vara så långt bort. Jag hinner nog inte vattna utan det blir en stor portion ettan och mycket tejp.